STIL
TEHNOLOGIE
Esența acestei tehnologii constă în designul tălpii interioare în formă de con inversat, care reduce oboseala picioarelor pe parcursul zilei și absoarbe impactul la fiecare pas. Această tehnologie exclusivă este soluția perfectă pentru cei care stau în picioare toată ziua și muncesc din greu. Talpa interioară, cu o formă unică, include structuri geometrice în formă de con inversat care absorb șocurile și redau vigoare piciorului. Rezultatul este o talpă stabilă care oferă un confort sporit în fiecare zi.
Tehnologia SensorFlex este un sistem de confort în trei straturi care oferă suport continuu și constant, un strat activ de amortizare și flexibilitate ușoară pentru picioarele tale.
Stratul interior asigură confort și stabilitate pe tot parcursul zilei. Stratul intermediar, mai moale, realizat din EVA, se adaptează perfect suprafețelor inegale. Stratul exterior oferă o talpă ușoară și flexibilă, care se adaptează dinamic mediului înconjurător la fiecare pas.
Pielea impregnată cu silicon, cusăturile sigilate, membranele impermeabile GORE-TEX și construcția tălpii prin atașare directă sunt doar câteva dintre caracteristicile care ajută la menținerea picioarelor uscate.
Produsele impermeabile sunt supuse unor teste riguroase care respectă cele mai înalte standarde din industrie.
Aceste teste sunt echivalente cu o drumeție de 17 mile în condiții extrem de umede, picioarele rămânând uscate.
Poveste
TOTUL A ÎNCEPUT ÎN ANUL 1973 CU BOCANCUL DENUMIT "TIMBERLAND."
Povestea a început în 1952 în South Boston, unde Nathan Swartz a fondat Abington Shoe Company. Mai târziu, cei doi fii ai săi, Sidney și Herman, s-au alăturat companiei și au relocat-o în New Hampshire.
În 1973, Sidney a conceput și dezvoltat primul bocanc din piele impermeabilă. Fabricat din piele năbuc premium și având o talpă groasă din cauciuc, bocancul meticulos realizat a fost denumit Timberland. Bocancul galben a fost creat pentru muncitorii din New England, punând accent pe funcționalitate mai degrabă decât pe modă sau ornamentație. Acest produs iconic a ajuns în cele din urmă un statement de modă, fiind vândut în magazine de lux precum Bloomingdale's și Saks Fifth Avenue, marcând începutul unei noi ere, pe măsură ce bocancul s-a transformat într-un simbol al stilului.”