Întrebări frecvente:

• Care sunt costurile de livrare?

Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoarea minimă de 199 RON, care nu conțin produse reduse cu minim 50%. Pentru comenzile online cu o valoare mai mică de 199 RON se va percepe o taxă de transport de 10 RON. Costul taxei de transport se va adăuga automat la suma totală a coșului de cumpărături.

• Pot achizitiona produse cu cardul de cumpărături?

 Se pot achizitiona produse cu următoarele carduri de cumpărături: Banca Transilvania (BT), Alpha Bank, BRD (comandă minimă 600 lei), BRDF și CardAvantaj. Programul de plată este disponibil pentru cel mult 3 rate.

Pot achizitiona produse în rate?

Este acceptată plata prin Mokka, serviciu care permite plata mai târziu, în 1-12 rate egale, cu avans 0% pentru produsele cumpărate. După adăugarea produselor în coșul de cumpărături, selectează plata prin Mokka, la check-out. În cazul returnarii produselor achitate prin intermediul acestui serviciu, suma se returnează în contul Mokka.

Pentru mai multe informații, accesează: Informații plată Mokka

• Când primesc produsele

De obicei livrăm comenzile în termen de 1-2 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. În cazuri excepționale livrarea poate dura până la 2 - 4 zile lucratoare. Cu toate acestea, durata livrării nu este garantată, este posibil ca în anumite cazuri livrarea să dureze mai mult. În ziua livrării, reprezentanții serviciului de curierat vor notifica cumpărătorul prin telefon sau SMS înainte de livrarea propriu-zisă.

Informațiile exacte despre termenul de livrare sunt afișate pentru fiecare articol pe site, după selectarea mărimii.

• Nu știu exact ora la care voi fi acasă. Ce trebuie să fac?

Aveți de asemenea posibilitatea să solicitați livrarea la locul de muncă. Dacă doriți să primiți comanda la locul de muncă, nu ezitați să ne furnizați adresa Dvs. de lucru.

• Ce fac dacă prețul produsului s-a schimbat de la momentul plasării comenzii până la livrare?

Produsul comandat va fi întotdeauna facturat la prețul afișat în momentul plasării comenzii.

• Am comandat din greșeală un alt produs sau o mărime greșită. Ce trebuie să fac?

Trebuie să ne informați cât mai curând posibil, în termen de 24 de ore! Vă rugăm să completați formularele necesare, explicând exact solicitarea Dumneavoastră, apoi trimiteți la contact@officeshoes.ro. Vă rugăm să furnizați cât mai multe detalii posibil (nume, adresa, numărul articolului și numărul comenzii), indicând de asemenea noua mărime dorită. Veți putea înlocui produsul într-o perioadă de 365 de zile de la momentul recepționării comenzii Dvs sau in cazul produselor UGG în primele 14 zile. Găsiți aici formularul pentru solicitarea înlocuirii unui produs sau depunerea unei solicitări de retur:

Formular pentru retur [doc], [pdf]

•Am alte întrebări. Cui trebuie să mă adresez?

Veți găsi toate datele de contact în josul acestei pagini. Ne puteți trimite un mesaj sau alege din mijloacele de contact disponibile. Sperăm că am putut răspunde tuturor întrebărilor Dvs. și vă așteptăm să reveniți curând în calitate de client satisfăcut!

Shoebox Product România SRL

Nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: J40/11023/2010

Sediu social: Str. Jean Monnet nr. 35, ap. 23, parter, sector 1, București

Cod Fiscal:RO27702511

Tel: 0318 230 050

E-mail: contact@officeshoes.ro

X