Brandul „Jessica Simpson” a fost lansat în 2006 şi este inspirat şi creat în colaborare cu Jessica Simpson, faimoasa cântăreaţă americană, entertainer şi idol în modă.
În 2010 brandul a devenit unul de succes. Acum este disponibil în 31 de categorii, incluzând încălţăminte, accesorii, îmbrăcăminte pentru gravide, îmbrăcăminte şi accesorii pentru fete şi o colecţie din ce în ce mai mare de accesorii pentru casă. Astăzi, Jessica Simpson Collection este un brand de 1 miliard de dolari, disponibil în peste 2.500 puncte de distribuţie în 62 de ţări din toată lumea. Misiunea brandului faimoasei Jessica Simpson este de a crea o imagine americană, un simbol care este mereu în pas cu moda, accesibil şi confortabil. Aşa cum spune şi Jessica Simpson: „Sunt ca oricare fată, vreau ca îmbrăcămintea să fie accesibilă şi amuzantă... Vreau ca femeile şi fetele să se simtă încrezătoare, dar mai ales confortabil atunci când poartă produsele mele.”
Jessica Simpson ţine foarte mult la Colecţia ei deoarece a fost creată de la zero de către ea, mama ei, Tina, şi de sora ei mai mică, Ashley Simpson, în rolul de co-director creativ pentru colecţia Jessica Simpson Girls.