TERMENI ŞI CONDIŢII
1. - Informații generale
2. - Înregistrare
3. - Cumpărare
4. - Plata
5. - Livrarea
6. - Primirea comenzilor și înlocuirea produselor
7. - Garanție
8. - Returnarea produselor
9. - Utilizarea în siguranță a Magazinului online
10.- Securitatea datelor personale:
11. - Reglementările legale pentru soluționarea oricăror reclamații
12. - Livrarea bunurilor în magazin - Click & Collect
1.1 Prin plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, Dvs. (numit în continuare Cumpărătorul) veți deveni client al companiei SHOEBOX Product România SRL (numită în continuare SHOEBOX). Prin urmare vă rugăm să citiți cu atenție informațiile de mai jos înainte de a finaliza comanda Dvs.
1.2 Unicul comerciant al produselor prezentate pe acest site www.officeshoes.ro (numit în continuare Magazinul online) este SHOEBOX Product România SRL.
1.3 Informații despre companie:
Shoebox Product România SRL
Nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: J40/11023/2010
Sediu social: Str. Jean Monnet nr. 35, ap. 2, parter, sector 1, București
Cod Fiscal:RO27702511
Tel: 0318 230 050
E-mail: contact@officeshoes.ro
- Număr de ordine în Registrul Comerţului: J40/11023/2010, atribuit în data de 12.11.2010
- Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/11023/2010
- Cod unic de înregistrare: 27702511
- Certificat de înregistrare: B2824279, emis pe data de 23.09.2013 și eliberat la data 24.09.2013
- Domeniul de activitate principal: conform codificarii (Ordin 337/2007) Rev. Caen (2) - 4772 - Comerţ cu amănuntul al încălţămintei şi articolelor din piele, în magazine specializate
- Activități autorizate la sediul social, conform certificatului constatator din 21.08.2020, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lângă Tribunalul București în baza declarației nr. 416065 din 10.08.2020:
- Activităţi proprii de birou pentru societate
- 4791 - Comerţ cu amănuntul, prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet
- 4619 - Intermedieri în comerţul cu produse diverse
- 4618 - Intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, n.c.a.
- 4616 - Intermedieri în comerţul cu textile, confecţii din blană, încălţăminte şi articole din piele
1.4 Magazinul online (www.officeshoes.ro) va onora toate comenzile primite de la Cumpărători, în limita disponibilității și în condițiile în care au fost acceptate Termenii şi Condițiile Generale ale Contractului, care sunt obligatorii.
1.5 Cu toate că SHOEBOX monitorizează cu atenție prețurile și produsele afișate pe site, aceasta își rezervă dreptul de a modifica orice preț afișat greșit din cauza unor erori umane, de calcul, de editare, sau a unor erori tehnice ce pot apărea, precum și în cazul în care modificările sunt cerute de legile aflate în vigoare. SHOEBOX nu își asumă răspunderea pentru afișarea unor prețuri sau informații eronate datorate unor greșeli tehnice ce pot apărea pe parcursul funcționării Magazinului Online. În astfel de situații SHOEBOX își rezervă dreptul de a nu livra produsul respectiv și de a notifica clientul în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea expedierii coletului. De asemenea SHOEBOX își rezervă dreptul de a retrage anumite produse din cauza unor probleme de calitate sau de altă natură ce pot apărea. Întregul conţinut al site-ului www.officeshoes.ro este proprietatea S.C Shoebox Product Romania S.R.L şi este apărat de legea pentru protecţia drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996). Folosirea de către orice persoană, fără acordul SC Shoebox Product Romania S.R.L, a elementelor de grafică Web, scripturi, programe, baze de date, imagini, text, se pedepseste în conformitate cu legile în vigoare. Raportarea cazurilor încălcării drepturilor de autor se poate face la adresa contact@officeshoes.ro
1.6 Modulele Cookie
Un modul cookie este un fișier mic sub formă de text special trimis de un server unui navigator web și apoi trimis înapoi (nemodificat) de către navigator de fiecare dată când acesta accesează acel server. Acest text se salvează pe calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră, iar în timpul vizitelor dumneavoastră ulterioare este recuperat din acestea. Office Shoes folosește aceste module cookie pentru ca vizita dumneavoastră pe site-ul nostru să fie îmbunătățită și simplificată, pentru a activa diferite funcționalități ale site-ului, cum ar fi coșul de cumpărături și ne permit monitorizarea utilizării acestui site, dar și eficacității publicității și a altor activități online. Nu utilizăm cookie-urile pentru a stoca informații cu caracter personal sau pentru a dezvălui informații terților, ci pentru reținerea preferințelor utlizatorilor, urmărirea comportamentului utilizatorilor și pentru autentificare. Ele sunt doar texte și nu pot executa nicio operație, nu sunt viruși informatici și nici spyware. Există două feluri de module cookie: permanente (stocate sub forma unui fișier pe calculatorul sau dizpozitivul dumneavoastră mobil pentru cel mult 12 luni) și cele temporare (module cookie de sesiune; sunt stocate temporar și dispar atunci când închideți sesiunea din browser). Cookie-urile sunt folosite de serverele web pentru a putea diferenția utilizatorii și pentru a putea reacționa în funcție de acțiunile acestora în cadrul unei sesiuni formate din mai multe tranzacții separate. Ele au fost inventate pentru a se putea implementa un coș de cumpărături virtual. Cele mai multe navigatoare moderne permit utilizatorului să decidă dacă acceptă sau nu cookie-uri. Site-urilor care le sunt refuzate cookie-urile le vor lipsi însă anumite facilități, de exemplu nu se va mai putea folosi coșul de cumpărături, dacă acesta a fost implementat cu ajutorul cookie-urilor. Puteți șterge cu ușurință modulele cookie din calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil din browser. Pentru instrucțiuni despre gestionarea și ștergerea modulelor cookie, consultați meniul Help, sau Settings în browserul dumneavoastră. Trebuie să aveți în vedere faptul că dacă dezactivați modulele cookie nu veți putea profita de toate opțiunile site-ului nostru. Dacă vizitați site-ul nostru web și setările browser-ului dumneavoastră acceptă module cookie, considerăm acest lucru ca pe o acceptare a utilizării modulelor cookie de către noi. Pentru a afla mai multe detalii despre modul în care funcționează modelele cookie, vă rugăm să consultați, de exemplu www.allaboutcookies.org.
2.1 Plasarea unei comenzi nu necesită o înregistrare prealabilă, datele necesare efectuării livrării și plății vor fi furnizate la finalul procesului de comandă.
3.1Cumpărătorii pot plasa comenzi numai prin intermediul Magazinului Online. Nu se acceptă comenzi prin telefon, fax, e-mail, Facebook sau poştă. De asemenea SHOEBOX va transmite Cumpărătorilor informații privind comenzile prin mijloace electronice.
3.2 Pentru a afla mai multe detalii despre produse, accesați secțiunea ”Descriere produs” aflată alături de imaginea fiecărui produs. În cazul în care aveți întrebări suplimentare vă rugăm să contactați departamentul Relații Clienți la următoarea adresă: contact@officeshoes.ro
3.3 Prețurile produselor sunt afișate pentru fiecare produs selectat, conțin TVA, și se referă întotdeauna la prețul pe bucată (ex. 1 pereche de încălțăminte).
3.4 Puteți colecta produsele selectate apăsând butonul ”Coș de cumpărături”. Conținutul Coşului de cumpărături poate fi modificat sau șters numai înainte de plasarea comenzii. Orice taxă de transport va fi adăugată automat conținutului Coșului de cumpărături.
3.5 Finalizarea comenzii se face prin apăsarea butonului ”Comandă”. Comanda va fi considerată un contract online creat, dar nesemnat, ce va fi arhivat și va putea fi accesat oricând la o dată ulterioră.
3.6 SHOEBOX va trimite o notificare prin e-mail referitoare la recepționarea comenzii, urmând ca aceasta să fie procesată de către sistem. În lipsa stocului disponibil este posibil ca SHOEBOX să nu poată onora comanda. Procesarea comenzilor se realizează printr-un proces automat. În cazul în care mai multe comenzi sunt plasate pentru același produs, comenzile sunt procesate și confirmate in ordine cronologică. În aceste situații, în care se constată că o comandă nu poate fi onorată SHOEBOX va anunța cumpărătorul.
3.7 Pentru fiecare produs din comandă va fi emisă o factură cu TVA, ce va conține toate informațiile despre produs (numărul produsului, cotă TVA, valoare TVA, numele produsului, prețul net, cantitatea comandată, dacă este cazul, informații privitoare la garanție) datele Shoebox şi datele Cumpărătorului, informații despre plată și costurile livrării.
4.1 Plata pentru produsele comandate prin intermediul magazinului online se va face în momentul plasării comenzii, prin intermediul plăţii cu cardul.
4.2 Plata cu cardul este obligarie pentru a finaliza o comandă online. Plata cu cardul se face prin intermediul procesatorului de plăţi PayU.
4.3 Acceptarea de plăți online prin cardurile cu rate fără dobândă este disponibilă pentru: Banca Transilvania (BT), Alpha Bank, BRD (comandă minimă 600 lei), BRDF și CardAvantaj. Programul de plată în rate fără dobândă cu cardul de cumpărături permite efectuarea plății până la 3 rate.
4.4 Este acceptată plata prin Mokka, serviciu care permite plata mai târziu, în 1-12 rate egale, cu avans 0% pentru produsele cumpărate. După adăugarea produselor în coșul de cumpărături, selectează plata prin Mokka, la check-out. În cazul returnarii produselor achitate prin intermediul acestui serviciu, suma se returnează în contul Mokka.
4.5 În cazul în care comanda este plătită online, cu cardul iar clientul cere anularea comenzii sau SHOEBOX Product SRL nu poate onora comanda datorită lipsei stocului sau din orice alt motiv, returnarea banilor se va efectua către client în contul din care a fost facută plata inițial.
5.1 Livrarea produselor comandate va fi făcută prin intermediul companiei de curierat CARGUS, la adresa menționată în momentul plasării comenzii.
5.2 Livrarea normală pe teritoriul României, se va efectua în termen de 1-2 zile lucrătoare de la recepționarea comenzii. În cazuri excepționale livrarea poate dura până la 2 - 4 zile lucratoare.
Informațiile exacte despre termenul de livrare sunt afișate pentru fiecare articol pe site, după selectarea mărimii.
5.3 În cazul în care comanda Dvs. conține mai multe produse, este posibil ca acestea să fie livrate în mai multe tranşe. În asemenea situații, SHOEBOX va factura costurile de livrare o singura dată.
5.4 Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoarea minimă de 199 RON, care nu conțin produse reduse cu minim 50%. Pentru comenzile online cu o valoare mai mică de 199 RON se va percepe o taxă de transport de 10 RON. Costul taxei de transport se va adăuga automat la suma totală a coșului de cumpărături.
6. Primirea comenzilor și înlocuirea produselor:
6.1 Produsele vor fi livrate de către firma de curierat la adresa menționată în comandă, între orele 09:00- 17:00 în zilele lucrătoare. Reprezentantul firmei de curierat va încerca să contacteze telefonic cumpărătorul în prealabil. În cazul în care coletul nu este preluat, personalul firmei de curierat va lăsa o înștiințare, după care va încerca să efectueze livrarea din nou.Vom oferi întotdeauna toate informațiile primite de la Dvs. în legătură cu adresa specificată pentru livrare și orice alte mențiuni făcute în momentul plasării comenzii, însă nu putem verifica dacă acestea sunt întotdeauna luate în considerare.
6.2 În cazul în care și a doua tentativă de livrare eșuează din cauza Cumpărătorului, costul celei de-a doua livrări va fi suportat tot de acesta.
6.3 După primirea comenzii, cumpărătorul va verifica fiecare articol conținut în colet şi se va asigura că produsele corespund celor indicate pe factură și comenzii plasate. În cazul în care nu exista formularul de retur, factura produsului sau se observă orice nereguli, cumpărătorul va contacta imediat departamentul de Relații Clienți pentru soluționarea acestora. Produsele nu pot fi verificate in momentul livrării, ci doar după efectuarea livrării de către curier la adresa menționată în momentul efectuării comenzii.
6.4 După această verificare nu vom mai putea accepta reclamații referitoare la comenzi incomplete.
6.5 În cazul în care produsele sunt avariate iar acest lucru a intervenit înaintea preluării comenzii sau pe parcursul livrării, Cumpărătorul va notifica departamentul de Relații Clienți la adresa contact@officeshoes.ro în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului. În asemenea situații, SHOEBOX va înlocui produsele defecte.
Formular pentru retur [doc], [pdf]
6.6 Dacă mărimea produselor comandate nu este bună, Cumpărătorul va înștiința departamentul de Relații Clienți la adresa contact@officeshoes.ro, menționând acest aspect. În asemenea situații, SHOEBOX va comunica procedura de retur și va înlocui produsul într-un interval de 365 de zile (excepție fiind produsele marcate), iar costurile de livrare vor fi suportate de către Cumpărător. Cumpărătorul poate returna produsele in magazinele fizice în vederea returnării sumei sau a schimbului de produs/mărime, în funcție de stocul disponibil în magazinul fizic. Formularul necesar poate fi downloadat aici:
Formular pentru retur [doc], [pdf]
7.1 Garanția legală privind conformitatea produselor este acordata de SHOEBOX Product România SRL în conformitate cu O.U.G nr.140/2021, privind vânzarea de produse și garanțiile acestora.
7.2 SHOEBOX acordă o perioadă de Garanție pentru produsele comercializate prin intermediul Magazinului Online, în conformitate cu prevederile legale.Garanția comercială acordată de SHOEBOX este de 30 de zile din momentul recepționării produsului. Toate detaliile cu privire la Termenii de acordare a Garanției sunt menționate pentru fiecare produs în parte. Pentru aplicarea Garanției sunt necesare factura de cumpărare și Certificatul de garanție în original sau copii ale acestora.Orice sesizări cu privire la calitatea produselor pe perioada valabilității Garanției vor fi adresate departamentului de Relatii Clienți.
7.3 Toate produsele comercializate de SHOEBOX Product România SRL sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Formularul necesar poate fi downloadat de aici (link)
Formular de retur pentru Garantie [doc], [pdf]
8.1 Cumpărătorul are dreptul de a returna produsul/produsele comandate în termen de 365 de zile de la recepționarea acestora, excepție fiind produsele marcate, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. Data recepționării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier. În termenul precizat mai sus, Cumpărătorul poate denunța unilateral contractul fără a invoca un motiv, conform Ordonanței de Urgență 34/2014 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță, numai în scris, şi poate returna produsul numai dacă acesta este în condiții perfecte pentru a putea fi revândut ca produs nou. Cumpărătorul trebuie să informeze departamentul de Relații clienți în legătură cu intenția de a înapoia produsul în scris (via e-mail) și să retuneze produsul la adresa menționată în e-mailul cu procedura de retur care a fost transmis clientului, împreună cu formularul de mai jos. SHOEBOX va returna contravaloarea produsului/produselor repective în contul din care s-a efectuat plata inițial sau în contul transmis de Cumpărător în formularul de retur (daca acesta dorește returnarea sumei într-un alt cont bancar), într-un termen maxim de 14 de zile de la primirea produsului returnat de cumpărător. Costurile de transport pentru returul produsului/produselor vor fi suportate de către Cumpărător.
Returul produselor poate fi efectuat în magazinele fizice, în vederea returnării sumei sau a înlocuirii produsului. Contravaloarea produselor nu se va returna în magazine ci ulterior, în contul din care s-a efectuat plata inițial.
În vederea efectuării schimbului de produs, acesta se realizează în baza unei facturi aferente articolului din comandă. Produsele comandate inițial nu se cumulează în vederea schimbării acestora cu un singur produs (mai scump). Schimbul se realizează separat pentru fiecare produs trimis retur.
8.2 Returnarea integrală a contravalorii achitate se va face numai în cazul în care produsele sunt în stare perfectă şi nu prezintă deteriorări sau urme de purtare. Deteriorarea produsului cauzată de Cumpărător sau de folosirea necorespunzătoare a produsului va fi suportată de Cumpărător. Dacă produsul a fost utilizat de către Cumpărător şi nu mai poate fi returnat în stare perfectă, SHOEBOX nu va putea returna contravaloarea acestuia.
In cazul unui schimb de mărime în magazin cumparatorul va intra pe procedura de retail iar banii nu mai pot fi returnati. De asemenea, orice schimbare ulterioară a produselor se va face în magazinele fizice.
8.3 Orice litigii apărute între Cumpărătorii Magazinului online şi SHOEBOX vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea va reveni instanțelor de judecată competente.
8.4 În cazul solicitării unei schimb de mărime, efectuarea schimbului se va face în baza prețului achitat inițial pe produsul comandat. În cazul solicitării unui schimb de produs (cod diferit al produsului), schimbul se va efectua la prețul actual al produsului solicitat la schimb de către client, acesta urmând să achite diferența în momentul livrării.
8.5 În cazul unui retur, produsele trebuie să fie noi, nepurtate, nedeteriorate și fără urmă de uzură. Clientul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări diferite, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Răspunderea clientului poate include imposibilitatea repunerii produsului la vânzare.
9. Utilizarea în siguranță a Magazinului online
9.1 Cumpărând din acest Magazin online înseamnă că Dvs. sunteți la curent și acceptați oportunitățile și restricțiile asociate utilizării internetului, în special în ceea ce priveşte performanțele tehnice și orice posibile erori. Cumpărătorii îşi asumă orice răspundere în privința comenzilor plasate şi a tranzacțiilor care presupun folosirea datelelor personale. Având în vedere cele de mai sus, vă rugăm să vă asigurați că datele Dvs. sunt controlate corespunzător.
9.2 SHOEBOX nu este răspunzător pentru oricare din erorile enumerate mai jos:- posibile erori de funcționare a rețelelor de internet care pot afecta buna funcționare a Magazinului online- orice eroare survenită în orice dispozitiv de transmisie al liniilor de comunicație- pierderea oricăror documente, fie că este vorba de documente în format tipărit sau electronic, şi în special pierderea oricăror date- funcționarea necorespunzătoare a oricăror programe de software- consecințele oricărei erori survenite din funcționarea necorespunzătoare a oricăror programe sau a unor evenimente neprevăzute sau erori tehnice.
9.3 SHOEBOX nu este răspunzător pentru cazurile de forță majoră sau evenimentele ce nu sunt sub controlul acesteia.
9.4 SHOEBOX nu este răspunzător pentru orice prejudiciu direct sau indirect cauzat de înregistrarea în Magazinul online, indiferent de motiv.
9.5 Cumpărătorii sunt răspunzători de protejarea datelor lor personale necesare înregistrării în Magazinul online față de terțe persoane precum și de cumpărăturile efectuate prin intermediul Magazinul online.
9.6 SHOEBOX își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile de cumpărare precum și oferta sau orice oferte speciale ale Magazinul online, indiferent de motiv. Modificările sunt valabile începând cu data comunicării acestora pe site și prin urmare nu afectează comenzile efectuate înainte de această dată. SHOEBOX nu este nevoit să ofere niciun fel de explicații suplimentare referitor la implementarea oricăror modificări, în afara celor de mai sus. În cazul în care nu sunteți de acord cu aceste condiții cu privire la posibile modificari, vă rugăm să abandonați comanda.
9.7 SHOEBOX va raporta Poliției și organelor legii competente în acest sens orice tentativă de fraudă sesizată.
9.8 SHOEBOX nu va fi răspunzător pentru orice fraudă comisă de către un terț în detrimentul oricărui utilizator. În cazul în care un utilizator încalcă regulamentul sub orice formă, SHOEBOX va anula înregistrarea și comenzile acestuia, iar Cumpărătorul nu va avea dreptul de a contesta decizia.
9.9 SHOEBOX nu își asumă nicio răspundere pentru performanța eronată rezultată din furnizarea unor date eronate în cursul procesului de achiziție.
10. Securitatea datelor personale:
10.1 SHOEBOX tratează toate datele personale primite drept confidențiale și le folosește exclusiv pentru operarea comenzilor și scopuri legate de cumpărare.
10.2 Datele personale ale Cumpărătorilor nu vor fi dezvăluite niciunei terțe părți, cu excepția subcontractorilor (de ordin logistic etc), necesare pentru completarea comenzii.
10.3 Gestionăm datele cu caracter personal în deplină conformitate cu dispozițiile legii nr. 677/2001, legea privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulație a acestor date. În conformitate cu legea 677/2001, informațiile referitoare la numele şi adresa dumneavoastră vor fi înregistrate în baza noastră de date. SHOEBOX este operator de date personale înregistrat la Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal cu numărul 30188.
10.4 Prin achiziția făcută prin intermediul Magazinului online, Cumpărătorii sunt de acord că operatorului Magazinului online (SHOEBOX) va gestiona datele lor cu caracter personal, în scopul finalizării comenzilor plasate utilizând Magazinul online. La cererea utilizatorului înregistrat, acesta poate primi buletine informative, cu scopul de a fi informat cu privire la produsele sau ofertele speciale. De asemenea utilizatorul se poate dezabona de la acest serviciu oricând dorește. Furnizarea acestor date se face în mod voluntar. În cazul în care nu mai doriți ca SHOEBOX să folosească datele Dvs. personale pe viitor, vă rugăm să ne trimiteți o notificare în acest sens pe adresa Str. Jean Monnet nr. 35, ap. 2, parter, sector 1, București sau la contact@officeshoes.ro
10.5 Puteți vedea Politica de confidențialitate și informații privind Politica externă de protejare a datelor conform noului regulament GDPR apăsând click pe link-ul următor: Politica de confidențialitate
11. Reglementările legale pentru soluționarea oricăror reclamații:
11.1 www.anpc.ro
11.2 Orice reclamații din partea Cumpărătorilor vor fi adresate în scris la adresa conciliere@officeshoes.ro pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă.
11.3 Soluționarea Litigiilor Online (SOL). Conform directivei 524/2013 punem la dispozitia consumatorilor paltforma ec.europa.eu/consumers/odr/ inființată de Comisia Europeana pentru a soluționa pe care amiabilă disputele între consumator și comerciant.
În prezent această platformă nu are entități pentru soluționarea litigiilor din anumite sectoare de activitate din mai multe tări din Uniunea Europeana printre care și România.
12. Livrarea bunurilor în magazin - Click & Collect
12.1 În cazul în care cumpărătorul alege Click & Collect ca metodă de achiziție - "Ridicare din magazinul fizic", acesta va fi informat prin e-mail dacă produsele sunt gata pentru a fi ridicate. Acest serviciu este disponibil numai pentru produsele valabile în magazinul Office Shoes selectat de pe teritoriul Romaniei. Este posibil ca acest serviciu să nu fie garantat pentru toate comenzile. Plata în avans cu cardul la plasarea unei comenzi este o condiție obligatorie pentru utilizarea acestui mod de achiziționare a produselor.
12.2 Comanda poate fi apoi preluată de către cumpărător din magazinul selectat în timpul orelor de program, după prezentarea numelui și a confirmarii comenzii primite pe email. În cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică, ridicarea va fi permisă persoanei înregistrate. O altă persoană poate ridica produsele în calitate de cumpărător numai după prezentarea dovezii confirmarii comenzii primite pe email.
12.3 Cumpărătorul are obligația de a verifica produsele în momentul preluării și le poate proba, de asemenea. În cazul în care cumpărătorul nu este mulțumit de produse (de exemplu, dimensiunea necorespunzătoare, defect detectat etc.), acesta își poate exercita drepturile și poate solicita schimbul de produse pentru anumite articole de aceeași valoare sau de valoare mai mare, își poate exercita dreptul de revendicare sau dreptul de retragere.
12.4 Suma achitata de catre client nu va fi returnată în magazinul fizic. În urma cererii de returnare/anulare a comenzii, banii vor fi returnați în contul bancar din care s-a efectuat plata inițial în termen de 14 zile calendaristice. Procesarea plății poate dura până la 3 zile lucratoare.
Comada va fi pregătită în magazin pentru colectare pentru 3 zile calendaristice de la confirmarea comenzii, pentru această perioadă, bunurile vor fi rezervate pentru client la magazinul selectat. În cazul în care comanda nu a fost ridicată în termen de 3 zile calendaristice, aceasta va fi considerată drept refuzată, urmând ca aceasta să fie anulată iar banii vor fi restituiți automat în contul bancar din care s-a efectuat plata. În cazul în care cumpărătorul alege opțiunea Click & Collect – “Ridicare din magazinul fizic", clientul nu va suporta nici un cost de transport.
12.5 În cazul în care, după ridicarea comenzii din magazinul fizic, clientul constată că nu este mulțumit de produsele achiziționate (de ex. defect detectat etc.), este obligatoriu ca procedura de schimb sau de returnare a sumei să se efectueze urmând pașii conform procedurii de retur online.