Job-uri disponibile:
Lucrător Comercial (Vânzător), Casier:
Oraș: București, Cluj, Alba Iulia, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Craiova, Arad.
Dacă esti interesat/ă și îți dorești să începi un nou capitol în cariera ta, trimite un CV la adresa de mail afișată mai jos, în funcție de magazinul și orașul ales și află mai multe informații despre beneficiile care te așteaptă! Atenție! Vor fi luați în considerare doar candidații care urmăresc pașii de mai sus și trimit CV-ul complet la adresa de mail menționată pentru fiecare magazin. Important: este necesar ca CV-ul sa fie atasat in corpul mail-ului.
Magazine și date de contact:
- Office Shoes Afi Palace Cotroceni, București: recrutare@officeshoes.ro
- Office Shoes Promenada Floreasca: scraciun@officeshoes.ro
- Office Shoes Cluj Napoca - Iulius Mall si Vivo! Mall: germindo@officeshoes.ro
- Office Shoes Plaza Romania, București: pandreescu@officeshoes.ro
- Office Shoes Atrium Mall Arad: cdraghici@officeshoes.ro
- Office Shoes Electroputere Parc, Craiova: cdraghici@officeshoes.ro
- Office Shoes Târgu Mureș - Promenada Mall și Shopping City: pandreescu@officeshoes.ro
- Office Shoes Sibiu - Promenada și Shopping City: germindo@officeshoes.ro
- Office Shoes Alba Mall, Alba Iulia: pandreescu@officeshoes.ro
- Office Shoes Vivo Pitești: scraciun@officeshoes.ro
- Office Shoes Băneasa Shopping City: pandreescu@officeshoes.ro
- Office Shoes Lotus Center, Oradea: germindo@officeshoes.ro
Atribuții:
• Prezentarea catre clientelă a produselor distribuite și a serviciilor furnizate prin intermediul punctelor de vânzare.
• Informarea clienților cu privire la produsele din magazin ți oferirea de informații de specialitate;
• prezentarea conditiilor de garanție a produselor;
• expunerea mărfurilor pe rafturi și rearanjarea acestora ori de câte ori o astfel de conduită se impune;
• Asigurarea unei deserviri amabile și rapide către clienti ;
• Împlinirea așteptărilor potentialilor clienți printr-o consiliere exemplară asupra produselor, astfel încât să devină clienți;
• Preluarea produselor probate și rearanjarea acestora în locurile destinate în acest scop, respectiv la casa punctului de vanzare, după caz;
• Însușirea cunoștintelor cu privire la produsele și caracteristicile lor tehnice, noutățile din colecția fiecerui sezon,serviciile furnizate prin intermediul punctelor de vânzare.
• aprovizionarea corectă și eficientă, în conformitate cu standardele de desig, a spațiilor de expunere și depozitare din magazin;
• Îndeplinirea atribuțiilor de cogestiune, prin care evidența și gestiunea articolelor existente în stoc, evidența, gestiunea și arhivarea documentelor de primire-predare a articolelor din magazie, preluarea și gestionarea produselor primite spre vanzarea, eliberarea articolelor din magazie conform procedurilor interne ale Societății;
• Depozitarea și manipularea corespunzatoare a mărfii;
• Întretinerea și utilizarea corespunzatoare a mijloacelor din dotare;
• Realizarea obiectivului de vânzari alocat;
• Menținerea ordinii și curățeniei în cadrul suprafeței de vânzare.
Ce îți oferim dacă ni te alături:
- Salariu fix
- Bonus din vânzări
- Bonuri de masă
- Reduceri de angajat la produsele Office Shoes
- Atmosferă prietenoasă
- O echipă tânără
- Dezvoltarea aptitudinilor